onsdag 2 mars 2016

Vecka 36.

36
sorry för taskig hållning, eh.

idag gick vi in i den trettiosjätte graviditetsveckan och det närmar sig verkligen nu! Började dagen med ett besök till barnmorska och fick veta att Semlan har vänt sig med huvudet neråt, hen är fortfarande ruckbar, men ligger i alla fall rätt väg! Reagerade faktiskt på det i morse, att jag kände Semlan hicka på vänstra sidan av magen istället för högra, där hen har legat de senaste veckorna. Troligen vände hen sig igår, för det var ett himla bökande under gårdagens kväll och inatt.

annars då? Mår i princip som förra veckan, har kanske varit lite mer illamående nu. Hoppas verkligen att det ger med sig. Har dock inte lika ont i fogarna just för tillfället, hellre lite illamående istället för det. Började ju ta järntabletter varannan dag för någon vecka sen och värdet hade faktiskt gått upp redan! Idag är det trettiofem dagar till BF. Trettiofem små dagar.

v36

4 kommentarer:

  1. Trettiofem små dagar <3

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag tycker inte alls att det är längesen du berättade om semlan för mig och snart är ni i mål ♥

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).