onsdag 2 mars 2016

Rubrik som innehåller ordet "sol".

dd1
dd2

sov dåligt inatt och kunde inte somna om på morgonen, utan steg upp och åt frukost med Sami innan han for till jobbet. Sedan läste jag lite bloggar och efter en stund var det dags att åka till mödrarådgivningen (mer om det besöket i vecka 36-inlägget). När jag kom hem åt jag lite lunch och drack ett stort glas mjölk (enda orsaken till att jag ens skriver det är att det är så ovanligt att jag dricker just mjölk som sådan, men läste det här inlägget hos Elsa och måste blivit inspirerad) och tänkte att jag kanske skulle orka hållas vaken ändå. Märkte sedan att så inte var fallet. Vi ska på kaffebesök ikväll och jag vill helst inte somna under den tiden, så det var bara att gå och lägga sig i sängen och hoppas på att sömnen skulle komma. När jag sedan vaknade igen var klockan halv tre, så en kan ju säga att det fungerade. Eh. Hade väl egentligen inte tänkt mig en så lång tupplur, men jag gissar att jag är lika trött som vanligt ikväll ändå.

ja, så. Så spännande är den här lilla tantens liv idag.
Imorgon får jag förhoppningsvis besök av två förtjusande damer i alla fall!

2 kommentarer:

  1. Jag drack huuuur mycket mjölk som helst när jag väntade Elma, men jag drack å andra sidan mjölk även före ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, jag tycker egentligen att komjölk smakar ladugård men det var faktiskt riktigt gott idag ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).