måndag 21 mars 2016

Lägesuppdatering.

DSC_4610b

så passerade ännu en helg och på bebisfronten intet nytt. Typ. Eller. Fick igår en sammandragning som faktiskt gjorde ont när jag drog mig upp i sätet på bilen. Inte smart. Blev lite nervös att vi skulle bli med kvälls- eller morgonSemla där och då. Nåja, BB-väskan är packad och Sami har gett Semlan OK att komma ut "efter kaffe" idag. När vi nu tar beställningar och allt. Idag är Sami ledig men på bygget, för vi får isolering blåst i taket. Woop! Snart är huset så tätt som det kan vara!

jaja. Nu ska jag gå och ta en tupplur, känner jag. Häj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).