torsdag 17 mars 2016

Killen på testbilden.

när vi tar de här bilderna till veckoinläggen brukar vi göra så att jag ställer in kameran och tar någon testbild för att se om jag blir nöjd med bilden. Sami agerar sedan mobilt kamerastativ och tar bilderna, annars kan jag bli irriterad att bilden är för mörk eller ljus eller oskarp och liknande. Perfektionist? Javisst! Egentligen handlar det väl mest om att jag vill slippa redigera allt för mycket i Photoshop i efterhand, jag är ju lite bekväm av mig ändå. Denna procedur har gjort att det har blivit några testbilder på just Sami under de här veckorna:

testsami_litin

har du någon favorit?

4 kommentarer:

  1. den med sami i ljusblå t-shirt och elvis haka är ju kärlek ;)

    SvaraRadera
  2. när han har satellite tshirten, svartvit // Åsa

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).