måndag 14 mars 2016

Kaptenens logg: 14032016.

oneyearago
14032015.

är för en gångs skull inte helt slut som ett plommon idag. Det kan förstås bero på att jag steg upp för inte så länge sen, men jag tycker vi låtsas som att tröttheten har vänt. Ja. Det tycker jag. Idag ska vi på sista ultraljudet och undersökning och imorgon blir det besök till barnmorska, troligen ska vi göra klart faderskapserkännandet då (eftersom Sami och jag inte är gifta ännu behöver han erkänna att det är han som är pappa till Semlan. Väldigt 1800-tal).
Håh-håh, det är mycket nu. Kommer på mig själv att tänka att sen behöver vi inte fara till sjukhuset mer, efter den här veckan, men det är ljug. Kommer antagligen spendera mycket mer tid där om ett tag och snart ska vi träffa barnmorska varje vecka. Jag som är en sådan hemmakatt tycker inte alls om att vara hemifrån, men okej. Det får gå nu, bara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).