fredag 25 mars 2016

"I was told there would be glowing."

rubrikreferens.

f2
f1

har redan varit vaken i en timme. Eller. Har redan varit uppstigen i en timme, vaken har jag varit ... ganska mycket längre. Är trött så ögonen håller på att falla fast, men har just nu alldeles för varmt för att gå och lägga mig. Det är sådana problem hela tiden. Först måste jag springa på toaletten en gång i timmen, sen kan jag inte somna om för jag är hungrig och efter det kan jag inte hålla mig vaken för jag är så himmelens trött. Vid valfri guds heliga moder! Aldrig får en vara nöjd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).