onsdag 16 mars 2016

Finbesök i solskenet.

g1
g2
g3
g4
g5

idag har jag haft besök av gullorna ovan, Anna och Elma. Anna hade med sig tulpaner och en presentpåse till Semlan med superfina saker i! Våren visade sig från sin finaste sida och solen lyste så jag måste dra ner persiennen. Nog är en bra ologisk ändå, stänger ute den en har väntat på i flera månader. Jaja. Det blev en finfin dag och vi pratade ikapp sedan sist medan Elma rojvade runt i mattorna på golvet. Kanske Semlan kan vara med på utsidan nästa gång vi ses? Spännande!

nu väntar jag på att Sami ska komma hem från jobbet så vi kan äta middag.
Det är väl ungefär så mycket mer som blir gjort idag. Puss!

2 kommentarer:

  1. Hoppas kattorna vågar sig in trots att det luktar bebis på deras köksmattor ;)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).