torsdag 24 mars 2016

En skärtorsdag.

glaposk900px

ja, hörrni. Påsken kom tidigt i år, så vädret har inte riktigt hunnit med. Tycker inte det gör så mycket, även om jag börjar bli trött på snön och längta efter grönt gräs och krokusar nu. Idag är det skärtorsdag och om en halvtimme ska jag börja dra mig mot stan för att plocka upp Sami inför vårt besök till barnmorskan. För en stund sen var pappa och Emil på besök och hade med sig lunch och lärde sig koka kaffe i perkolator. Mycket trevligt!

nu: leta upp sockor utan hål i (förutom längst upp då, eh) och göra ett försök att se presentabel ut. Lycka till, liksom.

2 kommentarer:

  1. Men nu tycker jag att vädret kan fortsätta såhär som det är :D Såg inte lovande ut till i morgon dock :( Vilka vädertanter vi har blivit ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. fast det var ju typ två centimeter snö igår på morgonen! Bara det blir varmare så slutar det nog att snöa ;) hahaha, verkligen!

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).