tisdag 15 mars 2016

½.

20085
10062008.

dricker bubbelvatten med citron och fördriver mest tid tills klockan blir halv tre, så jag kan köra till Samis jobb och plocka upp honom för vårt besök till barnmorskan. Skönt när det är gjort och jag kan åka hem och lägga mig på soffan igen. Eh. Inte för att det egentligen är jobbigt, men du vet. Det är någonting och jag orkar cirka ingenting. Imorgon tänker jag dock orka med besök. Så det så. Jag kanske till och med bakar en kaka? Vem vet?

helt sjukt att halva mars redan har passerat idag.

2 kommentarer:

  1. men oj verkligen?? halva mars. snart är det april och innan man hinner blinka är det sommar?? GAH! baka en kaka. kakor är bra, för både hjärtat å magen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Så sjukt! Det blev ingen kaka, orken tog slut - men det blev pinnglassar istället ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).