fredag 4 mars 2016

Att sova med en motorsåg under kudden.

window

känner mig lite purk just nu, försökte sova men har kanske högst lyckats fånga en halvtimmes sammanhängande sömn då det känns som att grannen sågar motorsåg under min kudde. Drömde att jag var på någon slags pralin-mässa och en annan kund åt upp de chokladfyllda marsipangodisarna jag skulle köpa. Så irriterande. Ja, jag steg upp före åtta i morse för att hinna äta frukost innan min doktor ringde och sen tänkte jag försöka sova lite till, eftersom natten inte innehöll så många tillfällen av sömn. Det gick ju bra. Superbra. Hade jag haft bebis på utsidan av magen nu hade jag antagligen varit ännu mer irriterad på det här konstanta oljudet. Gillar bara motorsåg när det är jag själv som får ut något av det. Ehe.

jaha, fick gårdagen att förflyta rätt smärtfritt i alla fall, fick kaffe och underhållning i Bamböle och åkte sedan hem och åt middag. Efter det la jag mig i badet och halvsov en stund. Älskar badkar just nu, så skönt att bara lägga sig i det och bli av med värken från foglossningen och ryggen en stund. Lyxigt.

2 kommentarer:

  1. Jag önskar att jag också hade ett badkar ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. ni får satsa på det på nästa ställe :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).