tisdag 23 februari 2016

Yay!

yay

idag skulle jag kolla Bloggers supporttråd för att se hur det går med problemet som gjort att min och ett tiotal andra bloggar legat nere i tre veckor. Blev väldigt glad när jag inte längre möttes av en felkod utan min helt vanliga blogg! Jag tvingades börja blogga på Wordpress emellan och har inte alls trivts så bra som jag hade behövt för att hålla blogglusten på topp, så nu när den här bloggen började fungera igen packar jag ihop allt från Wordpress och flyttar tillbaka hit. Känns mycket fint.

jag ska se till att ni som följer mig via Bloglovin' blir tillbakaflyttade så fort som möjligt! Puss!

2 kommentarer:

  1. Åh, jag älskar vekrligen den här bilden! Skönt för dig att det löst sig med bloggen också så du kan få hålla till på ditt vanliga hem. Måste dock säga att du löste situationen med bravur som bara skaffade en ny adress på nolltid.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket! Ja, verkligen :) du vet vad de säger om nöden, den är ju uppfinningarnas moder ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).