torsdag 18 februari 2016

Vecka 34.

v34

igår gick vi in i den trettiofjärde graviditetsveckan och jag var alldeles för trött för att skriva det här inlägget då. Har ont i kroppen, mest i fogarna i bäckenområdet och känner mig emellanåt alldeles matt i hela mitt jag. Hade halsbrännedagen från Underjorden för några dagar sen, fick halsbränna av precis allt jag stoppade i mig. Knasigt nog hade jag ingen halsbränna alls igår. Har sovit sämre och sämre i takt med att magen blir större och måste vissa nätter springa på toaletten två gånger istället för en, det är ändå inte så farligt, tycker jag.

idag var vi till barnmorskan på morgonen och lyssnade på Semlans hjärta och allt sådant. Det visade sig att hen fortsättningsvis befinner sig i sätesposition och vi pratade lite om att det möjligen blir så att hen kommer till världen via ett planerat snitt. Vi får se vid nästa ultraljud hur det ser ut. Idag är det annars 48 dagar kvar till BF.

34

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).