torsdag 4 februari 2016

Vecka 32.

32

igår gick vi in i den trettioandra veckan och jag har mått helt okej. Vaknade upp för någon dag sen och kände "meh? Har jag inte ont i ryggen idag?" och har efter det inte haft ont i ryggen knappt. Underligt. Tycker ju att ryggontet borde bli sämre ju större magen blir? Nåja, jag klagar inte. Foglossningen är däremot rätt konstant. Har sovit bra i alla fall hälften av nätterna under veckan som gick, vilket också är en förbättring. Halsbrännan hänger kvar, men inte så farligt under förra veckan, det gick att leva med. Allt som allt var föregående vecka ganska trevlig.

v32

2 kommentarer:

  1. Alltså bilden på dig när du ler <3 Underbar! Tänk, vecka 32 alltså. Måste kännas galet att det närmar sig nu :P

    SvaraRadera
  2. men tack, vad snällt! <3 Ja! Samtidigt känns det som att jag kommer fortsätta vara gravid för alltid ;)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).