tisdag 2 februari 2016

Ute lyser solen.

det är en ... sådan där dag idag. Jag har en liten huvudvärksunge i vänster tinning och känner mig trött och slut. Steg upp före nio i morse av ingen anledning alls och gick inte och la mig igen, för jag ville inte ligga och sova när min doktor ringde. Har mest tittat på Tintin på Netflix och ätit kiwi. Ikväll ska jag skjutsa Sami till flyget. Känner att det inte blir något alls av den här dagen. Eller kvällen. Eller. Ja. Det får vara så idag. Tror jag ska pälsa på mig lite och sätta mig i solen på trappan en stund, i alla fall. Imorgon blir en bättre dag, för imorgon åker jag och hälsar på Anna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).