fredag 12 februari 2016

Klart att en hänger med.

sextontilltrettiotremagen i vecka 16 till vecka 33.

pirrade till i kroppen när det helt plötsligt slog mig att det bara är fem veckor kvar tills Semlan anses vara fullbakad. Fem små veckor?! Va. Det är bra att en hänger med. Eh. Att hen är beräknad att komma om sju-åtta veckor betyder ju inte att hen kommer då. Vi kan ha en ivrig Semla, men det kan också vara en segis.

hade en tung dag igår, kroppen värkte och jag hade inte hittat mer än någon enstaka timme sömn under natten. Dagen spenderades halvliggande i soffan framför Suits (som jag hade missat att det kommit två nya säsonger av till Netflix) tills Sami kom hem från bygget. Idag har jag inte planerat in så mycket annat än: badkarsbad, fruktsallad, skriva födelseplanen, börja packa BB-väskan och byta de två sista däcken på vagnen. Det låter kanske mycket ändå, men det jag har tänkt göra för mig själv är endast de två förstnämnda sakerna.

nänu, börjar det bli dags för lunch. Häj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).