torsdag 4 februari 2016

"Hoppsan! Det har uppstått ett fel."

feil

lilla, lilla Blogger. Du gör det inte lätt för mig att tycka om dig just nu. Den här veckan har det krånglat något så infernaliskt in i knutarna med mitt bloggverktyg. Vet inte vad det beror på, riktigt. Vet inte heller om det bara är för mig det krånglar. För några dagar sen kunde jag inte logga in på Blogger på flera timmar, efter det kunde jag inte publicera inlägg på ytterligare några timmar och idag kan jag inte ladda min blogg eller förhandsgranska inlägg. Blir så trött. Har till och med blivit så trött att jag funderar på att byta bloggverktyg. Kanske det blir så vi firar åttaårsdag, jag och bloggen? Vi får se.

-

uppdatering 4.2.2016 kl. 16:58:
bloggen fungerar fortfarande inte som den ska och det enda som hjälper i det här läget är att återgå till de gamla mallarna från cirka 2006. Just nu är alltså bloggen ett vrak. Vill bara säga det, det är inte meningen att det ska se ut på det här viset och så fort det börjar fungera igen kommer jag att åtgärda det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).