tisdag 16 februari 2016

Her two kids in high school they tell her that she's uncool, 'cause she's still preoccupied with 1985.

fiskflet

vaknade före nio igen och måste stiga upp, hungrig som en himla varg. Hade annars gärna legat kvar tills ... halva dagen passerat. Har ont i kroppen och ingen ork att göra något, så det enklaste är ju alltid att sova bort tiden. Nåja. Är uppe nu och har ätit frukost, tänker göra en repris av gårdagen och äta frukt i soffan framför Suits.

igår var vi på det sista tillfället av föräldrakursen som vi tänkt gå på, den här gången kändes det faktiskt som att vi lärde oss något nytt! De tidigare har varit lite småflummiga och kanske inte gett så mycket som jag hoppats. Nåja. Vi fick en bok hem som jag tänkte börja läsa så småningom.

jaha, jag hade tydligen inte så mycket att säga idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).