onsdag 24 februari 2016

Fint på en helt vanlig onsdag.

242_anna
mobilbilder.

började dagen vid 05-tiden då jag inte kunde somna om och mest låg och snurrade i sängen tills jag blev hungrig.
När Sami steg upp gick jag dock och la mig igen för att i alla fall få de där två extra timmarna sömn innan jag tog mig an dagen på riktigt. Så steg jag upp igen vid nio, duschade och åt dagens andra frukost, efter det åkte jag iväg till ÅHS och blev dragen på ett rör blod. Därefter var det dags att köra ytterligare tre minuter för att komma till Anna. Hos Anna drack vi te, busade med Elma och pratade strunt. Sådär som det blir. Nu är jag hemma igen och börjar känna mig lite hungrig.

för övrigt har jag bestämt att det är vår nu, körde hem i finaste finvädret och behövde ha solglasögonen på!

4 kommentarer:

  1. Koppdopp och min jättefrukost som egentligen är Elmas ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, "det ser ut som att jag doppar en tampong i koppen" ;)

      Radera
    2. "vissa människor gillar smaklöst te!" ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).