fredag 19 februari 2016

Februarisolen.

februsol

vaknade före nio även i morse, men sov som en sten hela natten så jag kände mig något mer utvilad än igår. Har sedan dess lodat runt, plockat i och ur diskmaskinen två gånger (måste diska mycket, för vi trodde maskinen gått sönder och byggde högar med disk på bänken, men det visade sig vara något annat som brände säkringar), tvättat en omgång, pysslat med Semlans hörna och sett på Agent Carter på Netflix.

för en stund sedan var min familj via på en kopp kaffe, mycket fint! Får alltid lite mer energi av att träffa människor jag tycker om. Dessutom har solen tittat fram idag, så lite vårkänslor smög fram i mig. Bytte bordsduken till något ljusare och skulle gärna haft en bukett tulpaner på bordet, så känns det ännu vårigare. Ja. Hm. Hej hanna 85. Hej!

4 kommentarer:

  1. Så härligt med vårkänslor :D Vill du ha fikabesök nästa vecka förresten?

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, om den där jäkla våren skulle komma någon gång bara! >:(
      Så klart att jag vill det :D

      Radera
    2. Var och hämtade pizza nu på kvällen och fy tusan vad halt det blivit pga det där äcklet som kom ner från himlen tidigare >_<

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).