fredag 5 februari 2016

Fastlagsbullar och krångel.

fasslass

måste säga att det var tur att Sami var hemma när jag skulle baka fastlagsbullar, det visar sig att det är mycket svårt att stå vid köksbänken en längre stund med foglossning och en mage som inte tillåter att en står så nära som en borde. Fick bullarna bakade igår kväll och idag ska jag dona med fyllning så vi kan ta med dem som efterrätt till Hammarland. Kan inte säga att alla blev så snygga, men de smakar nog samma ändå. Annat jag ska göra idag: försöka bota huvudvärksungen och duscha. Spännande!

som du kanske ser, fungerar inte bloggen som den ska ännu och det gör mig frustrerad i magen. Jag har lyckats posta felmeddelande till Bloggers support (yeah right) och förhoppningsvis löser de problemet så jag kan få tillbaka bloggens utseende och funktioner som jag vill ha dem. Blir så less när det krånglar. Som tur ("tur" och "tur") är det inte bara jag som har det här problemet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).