lördag 2 januari 2016

You spin my head.

idag snöar det, små vita flingor singlar ner från himlen som bomullsflarn (/amatörpoeten). Sami är på bygget och jag stannade i Södersunda på grund av migrän (som gjorde att jag inte fick behålla min frukost. Dum var den). Jag har mest spenderat dagen hittills i sängen och sedan i soffan framför Miss Fisher's Murder Mysteries. Helt okej ändå. Nu har huvudvärken till största delen dragit vidare och lämnat mig lite snurrig i huvudet. Eh. Ovanligt värre.

nåja, eftersom jag inte åstadkommit så många knop idag, kan vi ju kika på lite fyrverkerier i alla fall:

f1
f2
f3
f4
f5

4 kommentarer:

  1. Aj då, stackars huvudet - och även resten av dig!
    Fina bilder på fyrverkerier. Ser ut att ha varit en hel del folk och tittat på dem :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja-a, tyckte duktigt synd om mig själv :(
      Tack! Ja, det kändes som det var mer folk än förra året till och med :)

      Radera
  2. Folk kanske pallrar sig dit för att visa att de tycker att ett arrangerat fyrverkeri är bättre än att alla skjuter nått litet själva :P Vi var ju ner till båtnabben och där var det också hur mycket folk som helst :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).