onsdag 20 januari 2016

Vecka 30.

v30

ah, ännu en milstolpe nådd. Idag steg vi in i vecka 30 och det är nu endast 77 dagar kvar till BF! Har haft ryggvärk, foglossning, halsbränna och allt som hör till. Emellanåt får jag sammandragningar, men de går över bara jag tar en paus, så jag försöker göra det. Försöker tänka att jag har inget att stressa för. Har varit väldigt känslig under veckan som gått och blivit ledsen och deppig för allt möjligt smått och onödigt. I övrigt mår jag som vanligt och Semlan fortsätter spela rövare i magen under dagarna. Och kvällarna. Och nätterna. Som det ska vara.

idag har vi varit till stan och inhandlat premiärplagg till Semlan, dessutom kom ju mammalådan igår, så nu börjar jag känna att det lättar lite. När det passar ska vi även ta oss in till stan och kika på skötbäddar och blöjhinkar. Det blir troligen nästa vecka.

30

4 kommentarer:

  1. Herrejösses, det är verkligen inte länge kvar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. nej! Blir rädd! Hahaha, nämen det kunde nog börja få vara dags snart - hoppas sista månaderna går fort ;D

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).