måndag 11 januari 2016

Var det dig jag såg,
som en skugga ur mina drömmar?

2012
21022012

har sovit knaggligt inatt, vaknat mycket och Semlan har spelat rövare så jag inte har kunnat somna om. Lite mysigt ändå. Jag hade tänkt stiga upp klockan nio men hade glömt att jag stängt av mitt larm på telefonen, så jag vaknade en hel halvtimme senare. Får väl vara okej. Sitter nu och läser lite bloggar, eldar i kaminen och äter frukost. Alla katter är inne, men snart ska jag ställa i ordning någon slags produktfoto så de får gå ut och leka i snön igen. Annars har jag minst en kisse med på alla bilder, och det kanske inte riktigt var sådant som efterfrågades, ehe. Just det, det snöar igen. Blåser virvlar utanför fönstret.

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).