måndag 25 januari 2016

Premiärplaggen.

Sg2

s1
det här är det första vi köpt till Semlan. En liten body och en mössa. Så gulliga!

s2
s3
s4

sådant Semlan redan fått: nappar av A, tossor av Samis bror och resten är från Åsa och Oliwer. Tröjan har Åsa stickat själv och allt! Dessutom ett babynest som Samis mamma har sytt och så har vi fått barnvagnen och spjälsängen begagnad. Det är inte mycket grejer som införskaffats ännu, men vi tänker att vi ju har lite tid på oss. Ett tag till, i alla fall.

6 kommentarer:

  1. De där tossorna är ju så söta :D

    SvaraRadera
  2. så himla gullig body. och mössan. och allt. <3 plus: jag älskar verkligen din header. så snyggt fotografi! speciellt med din bloggs rutiga bakgrund. inspo!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Men så är ju det mesta i den storleken hemskt gulligt ;)
      tack så jättemycket!

      Radera
  3. Jaa, allt i den storleken är så himla gulligt. Än är det många år kvar till bebis för mig del, men jag kan inte låta bli att klämma och känna litegrann ibland ändå..

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, verkligen! Haha, ju mer en klämmer desto närmare kommer dagen då det är dags ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).