torsdag 28 januari 2016

Polkagrisar.

thatsocks2
thatsocks3

planerna för dagen är: fördriva tid och sedan köra in till stan för att inhandla lite bebisgrejer. Vaknade innan Sami for till jobbet men lyckades somna om efter att jag ätit frukost. Drömde om pyttipanna med köttbullar i som någon förstörde genom att hälla i ett paket prinskorv. Totalt normalt. Nu skrotar jag mest runt här hemma i tights och yllesockor och känner mig illamående. Hoppas det inte kommer tillbaka. Mår inte superbra just nu.

igår fick jag veta att ett av min familjs hjärtan inte finns mer.
Hoppas du har det bra i katthimlen, älskade Mandus

6 kommentarer:

  1. Dessa drömmar alltså! Har alltid drömt mycket och livligt men nu är det verkligen på en helt ny nivå :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, samma här! Men aldrig tidigare har jag vaknat och behövt tänka efter om det som just hände i mitt huvud vad ett återupplevt minne eller så ;)

      Radera
  2. ledsamt, med mandus :( /åsa

    SvaraRadera
  3. Nåmen, vad tråkigt det där med Mandus :( ♥

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).