måndag 4 januari 2016

Oh, and I'm just waiting 'till the firing starts.

faffs

sockerbelastning

så är belastningen avklarad, tydligen kunde jag ringa till mödravården redan i eftermiddag och höra om resultatet. Läskigt. Vet inte om jag vill veta det nu eller om jag tar det på torsdag när vi ändå ska till barnmorskan. Får se. Annars kan jag ju alltid ringa imorgon, om jag skulle bli hemskt intresserad. Hm. Svårt det där.
Hur som helst gick det oväntat bra att vara utan mat till klockan 11, blev lite snurrig i huvudet den sista vänteomgången, men annars. Bra att Sami var med och kunde skjutsa mig både dit och hem. Det som kändes värst var att vätskan en skulle dricka brände i halsen efteråt, och att bli stucken två gånger i samma armveck. Aj. Tur att jag kom ihåg att be dem ta sköldkörtelproverna på samma gång, annars hade jag behövt åka in och bli stucken imorgon igen.

nu ska jag fortsätta dricka min kopp kaffe, äta lite till och se på Miss Fisher's Murder Mysteries. Skönt att det är över nu.

2 kommentarer:

  1. skönt att det gick bra :) jag blev ju inte människa förrän ett dygn senare :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, men herregud vad jag äter nu. Har ätit nonstop från det att jag fick börja göra det igen och snart är det slut på allt ätbart hemma! ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).