onsdag 27 januari 2016

Liten lista.

Vad gör du just nu?
sitter på min skrivbordsstol i mönsterchock (byxor med massa mönster och randig tröja), lyssnar på tvättmaskinen och funderar på om jag är hungrig redan. Dessutom chattar jag lite med Åsa och Anna.

Vad har du gjort idag?
hittills: stigit upp, ätit overnight oats till frukost, hämtat upp Sami, varit på besök hos barnmorskan, tagit blodprov, kört hem och satt igång en maskin tvätt. Cirka och ungefär. När den här omgången tvätt är klar ska jag tvätta bebisgrejer!

Hur mår du?
helt okej, det är ju tidigt på dagen ännu, vet du. Är lite nöjd med att hen som drog mitt blod stack så det inte kändes något. Det är ju veckobyte i bebisverkstaden idag, så jag går lite närmare in på måendet i vecka 31-inlägget.

Vad fick dig att skratta senast?
troligen något Sami sa eller en katt. Det är inte så noga ibland med vad som är roligt.

Vem skickade du senast meddelande till?
Anna, på Facebook-chatten. Ville dejta. Får dejta.

fnügg
farlig tjej med bra hårdag 30102015. Helt irrelevant för listan men HEY. Mobilbilder.

4 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).