onsdag 13 januari 2016

Let it snow.

ns2
ns1
ns3
det har kommit fantastiskt mycket snö nu och mer kommer det!

hittade en längre kudde i gömmorna här hemma och sov med den, vaknade upp utan ryggvärk! Tjoho! Kan ju inte säga att jag sov bättre för det, men bekvämare i alla fall och det är ju värt rätt mycket. Har inte massor på agendan idag (va? Agenda? Vet inte), ska skanna lite beslut och skicka till arbetsförmedlingen och sådant där. Göra min dagliga träningsrutin: sopa av trappan, sopa upp gången till parkeringen och hämta posten (ja, allting mycket, mycket försiktigt). Annars blir det väl mest att åka runt på Internet och sedan se på dåliga serier. Tittade just klart på The Carrie Diaries som fanns på Netflix och började se på Baby Daddy. Hm. Svårt att veta vad en ska se på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).