torsdag 21 januari 2016

Karate kid.

vaknade klockan 04 och kunde inte somna om. Efter ett tags vridande och vändande blev jag akut superhungrig och måste stiga upp och äta något, sen var jag klarvaken. Eller ja, är. Jag är fortfarande vaken. Semlan lekte ninja i magen från det att jag vaknat tills jag bestämde mig för att stiga upp på nytt, då blev hen plötsligt hemskt lugn och snäll. Misstänker att det är just tidigare nämnda inneboende som väckte mig från början. Hmpf. Nu sitter jag här och väntar på att sömnigheten ska infinna sig, så jag kan reboot:a den här dagen. Tänker lite att vad är vitsen med en normal dygnsrytm när den snart ändå ställs på ända? Jaja. Elvis var i alla fall mycket glad över min tidiga uppstigning, alltid glädjer det någon, liksom.

4elvis
mobilbild.

2 kommentarer:

  1. Nä, det där med dygnsrytm blir nog inte som vanligt på ett tag ännu så det är nog bra att vänja sig vid att sova i korta perioder istället ;)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).