måndag 25 januari 2016

Kaptenens logg: 25012016.

fl1
fl2

helgen som passerade:
i lördags åkte Sami ut till bygget och jag stannade hemma, pillade navel och väntade på att Åsa skulle dyka upp så vi kunde åka på sexårskalas. Var på kalas. Åkte hem, pillade mer navel och hade sedan världens sämsta natt där jag gick igenom ungefär hela mitt känsloregister och var helt tom på morgonen. Igår (söndag) följde jag med ut till bygget men hamnade ganska hastigt uppe på Östergårds där jag åt nybakt bröd. Åkte hem och åt hamburgare till middag och blev mätt. Tittade på Farmen. Avslutade, så klart, kvällen med halsbränna. Förresten: i lördags levererade Åsa spjälsäng och den står nu monterad och redo i vår hall, yay!

den här veckan:
har inte så mycket inplanerat förutom mödravårdsbesök på onsdag och ultraljud på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).