torsdag 14 januari 2016

Kaptenens logg: 14012016.

hanfor

. kommer bli sjukt stark i armarna om det tänker fortsätta komma fem centimeter snö varje natt
. ska äta kycklingsallad till middag men är inte sugen på det alls /ungrateful pregnant lady
. idag är det 83 dagar kvar tills Semlan är beräknad och jag undrar vem hen är
. Sami åker till bygget efter jobbet och jag funderar på att lägga mig i badkaret en stund
. vill göra något men har ingen inspiration att komma på vad det är jag vill göra
. huvudet är fullt av någonting men ingenting hittar ut
. skriver listor över vad som borde införskaffas före Semlan kommer
. är förvirrad
. tål i alla fall lukten av rostat bröd igen
. känner mig trött och sliten

nä, nu är det nog dags att äta den där salladen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).