tisdag 12 januari 2016

Home.



vaknade imorse med ryggvärken från h-vete och har mest försökt hitta bekväma sätt att ligga, sitta och stå på. Funderar om jag borde försöka få tag på en gravidkudde att ha när jag sover, uppenbarligen belastar jag fel eftersom det börjar göra ont när jag ligger ner. Inte okej. Ska försöka gräva ner mig bland vanliga kuddar ikväll och se om det hjälper. Hur som, har det inte blivit många knop gjorda under dagen. Tittade på en gullig film på Netflix (se trailer ovan) som jag tänkte tipsa om. Rolig, ledsam och mysig på samma gång, eller så är det jag som är extra känslig. Kan förstås vara så också. I alla fall: se!

2 kommentarer:

  1. Sarah Wiktorsson13 januari, 2016 22:23

    Jag kan starkt rekommendera en gravidkudde. Bästa köpet på länge enligt mig :) sov tidigare med 5 kuddar men inte en enda hölls ju på plats under natten :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag hittade faktiskt en rätt stor kudde här hemma som funkade bra att sova med, så jag kanske klarar mig ännu :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).