söndag 3 januari 2016

Förberedelser och sådant.

imorgon: sockerbelastning.
ikväll: får jag bara dricka vatten till klockan 00:30.

gör misstaget att läsa bloggar medan jag väntar på att min livskamrat ska komma och borsta tänderna med mig. Får inte äta efter att klockan passerat 20:30. Klockan har alldeles klart passerat 20:30. Vad är allas favoritgrej att blogga om? Mat. Mat överallt. Fast jag trugade i mig risgrynsgröt till middag och sedan smörgåsar när vi kom hem från bygget känner jag att jag är hungrig. Wäh. Får helt enkelt försöka dricka mig mätt på den tiden jag har på mig. Är lite nervös för hur det kommer gå att vara utan mat till klockan cirka 10:30 imorgon. Vad som kommer hända när jag väl får äta. Hoppas det går bra. Hoppas allt hålls där det ska. Nu ska jag bara sova och sen är det dags. Håll tummen.

4 kommentarer:

  1. Håller tummen och minns hur sjukt dålig jag blev efteråt :( HUGA!

    SvaraRadera
    Svar
    1. det gick bra, som tur var! Jag blev bara lite snurrig i huvudet sista halvtimmen så jag är nöjd :)

      Radera
    2. hejaheja! hoppas resultatet ser bra ut med :)

      Radera
    3. ja, det är ju det också! Förhoppningsvis :)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).