tisdag 19 januari 2016

Den är här!

mammal

levde länge i tron att jag skulle få en avi på posten och då kunna åka och hämta ut min moderskapsförpackning, eller mammalådan som den också kallas. Blev väldigt överraskad när de idag ringde från Budbil och sa att de tänkte komma hem till mig med lådan. Himla tur ändå, så slapp jag sopa fram bilen igen. Jag har dock lovat Sami att jag ska vänta med att öppna paketet innan han kommer hem och han ska ju fara till bygget efter jobbet. Wäh. Jag är inte bra på att vänta.

det blev inte många knop gjorda idag heller, fick sammandragningar efter en väldigt lugn och kort promenad till postlådan, så jag håller mig rätt stilla nu. Har i alla fall tvättat en maskin full med sängkläder, alltid något. Hm.
Nu: middag och sen: lägga mig i badet.

4 kommentarer:

  1. Meh, vi fick snällt hämta vår själv :O Fast vi har ju inte så långt dit ändå :p

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, jag tänker att det kanske har med postnumret att göra? Vi har förstås inte heller så långt dit, men det var ju passligt såhär också ;)

      Radera
    2. Tänkte så jag med att de levererar till dem som är inom vissa postnummer :) eller så läser nån på budbil din blogg och såg att du var insnöad och väntande ;)

      Radera
    3. hahahaha, i så fall var det ju hemskt snällt av dem ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).