torsdag 14 januari 2016

Årets första fastlagsbulle.

semmelpremmel

igår städade vi bort det mesta av julen (ljusstakarna får vara kvar några veckor till, för annars avlider vi av mörkerångesten) och som belöning fick vi ("fick" och "fick") äta varsin fastlagsbulle. Sami bekände dock att han redan ätit en fastlagsbulle som efterrätt till lunchen tidigare i veckan, den fuskgrisen! I precis detta nu kunde jag ha ätit sju stycken av tidigare nämnda bakverk. Så gott. . Gott. Tror jag får masa mig till köket och rosta mig ett bröd, detta suget är inte hållbart.

2 kommentarer:

  1. Jag och Simon åt årets första förra veckan tror jag :) Mycket goda!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja! Fast godast skulle de vara om en orkade baka själv ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).