tisdag 26 januari 2016

Accidental babies.

melli

bara för att jag skulle vilja att tiden gick fort nu, känns det som att månaderna har stigit i sirap och liksom inte kommer loss. Trettiotre dagar tills jag går på mammaledigt och det känns evighetslångt i min nuvarande vardagslunk. Har noll inspiration till att göra något och kan inte ens sova, ryggen värker och bebis försöker bända ut sig på bredden. Drömde i natt att jag råkade (ja, råkade, hjärnan är bra konstig) föda Semlan i vecka 31, hemma. Blev dock inlagd på sjukhuset efteråt för en massa prover, men bebisen var i alla fall frisk och nöjd. Hm. Har drömt mycket konstigheter på sistone, konstiga till och med för att vara jag. Mer verklighetstrogna drömmar, vanligtvis drömmer jag om drakar och animerade lejon och nu har jag drömt om husdjur och ormar (... vilket en förstås kan ha som husdjur om en är lagd åt det hållet).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).