måndag 21 december 2015

You're as cuddly as a cactus.

41
42
43

tjugoförsta december och julafton om tre dagar. Va. Alltså, på riktigt: va. Vart tog december vägen? Vart tog året vägen? Den här veckan jobbar jag bara en dag, i övermorgon. Nästa vecka har jag en hel dag och sedan kan jag gå hem tidigt på nyårsafton, som är min sista arbetsdag. Funderar på när jag ska orka ta tag i att dona med Samis julklapp. Igår tänkte jag att jag skulle göra det idag, men idag är jag så trött, så trött. Dessutom känner jag inte riktigt för att fara till stan idag när jag ändå måste göra det på onsdag. Åh, alltid dessa julklappsdilemman.

igår julpysslade vi lite i alla fall, slog in paket och satte nejlikor i apelsiner. Fint så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).