lördag 26 december 2015

Vecka 26.

v26

i veckan gick vi in i vecka 26, har veckobyte på onsdagar vilket känns lite trevligt sådär mitt i veckan. Eftersom den här veckan har varit julveckan, har jag inte riktigt hunnit reflektera över hur allt känns i kroppen och sådant. Har haft mer ont i ryggen än vanligt och måste emellanåt lägga mig ner för att slippa värken. Drömmer mycket underliga drömmar också, inatt drömde jag om en gubbe som bodde med två illrar. Idag är det 102 dagar kvar tills Semlans beräknade födelsedag.

26

2 kommentarer:

  1. alltså. jag tyckte alltid att alla jämt blev nostalgiska och ville prata om sina graviditeter eller berätta hur det "kommer att bli" när en väl fött. och ibland var jag bara sjukligt trött på att bli kommenterad eller utfrågad. så jag ska försöka hålla mig från det i den här kommentaren. så jag skriver nog mest kram, grattis och kram igen <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, jag har faktiskt inte varit med om så mycket historier så, men jag börjar bli himla trött på frågan "hur mår du?". Liksom, ja, inte så mycket bättre eller sämre än för fem minuter sen.
      Kram och tack! <3

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).