fredag 4 december 2015

Vecka 23.


som bekant byter vi vecka på onsdagar och även så denna vecka. I onsdags smög vi in i vecka 23 och magen är lite större. Dessutom har min navel blivit väldigt grund, jag har till och med upptäckt ett födelsemärke jag har inuti naveln! Knasigt att upptäcka sådana nyheter om sig själv i den här åldern. Tycker att halsbrännan inte alls varit så farlig hittills den här veckan och inga symptom har väl direkt blivit sämre. Tycker allt som allt att det här är och har varit en bra graviditetsvecka.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. haha, tack! Känner mig dock mest som en mindre flodhäst de flesta dagarna ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).