fredag 18 december 2015

Vecka 16 till 25.

16till25

fick frågan om jag inte kunde göra en sammanställning av magbilderna hittills igen och självklart kunde jag det! Förstår inte hur jag tyckte att min vecka 16-mage var stor? Den var ju fortfarande väldigt lätt att gömma undan i stora tröjor ända till vecka 19. Nog har det ändå hänt något på tio små veckor, spännande att se hur stor magen verkligen blir i slutet.

nu är det bara lika lång tid plus lite till kvar. Enligt min gravidapp på telefonen är det idag 110 dagar kvar tills Semlan kommer ut, det är förstås inte sagt att hen kommer på just utsatt datum. Det närmar sig lite hela tiden!

v16till25

2 kommentarer:

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).