tisdag 1 december 2015

Kaptenens logg: 01122015.

ml1
ml2
ml3
Mandus och Lina 22112008.

så kom december med morgonfrosten, får hoppas det blir lite kallare nu. Väcktes i morse av min telefon, tänkte att det var mitt larm och ville stänga av det. När jag nästan hittat knappen på sidan av luren för att stänga av ljudet, insåg jag att melodin var fel. Det var inte Hearing Damage som spelades, utan Boulders. Det visade sig vara min doktor som ringde och ville prata provsvar. Eh. Klockan var då inte ens halv nio och hen sa senast att hen skulle ringa "vid niotiden". Nåja. Tur att jag blir klar i huvudet relativt snabbt ändå. Kom till och med ihåg att be henom skicka provsvaren sedan sist också.

imorgon börjar jag jobba, känns lite motigt men samtidigt bra att det är bestämt att jag jobbar onsdag-fredag. På så vis får jag en fredag med fredagskänsla och en långhelg varje vecka. Fint ändå. Nu: spela Sims medan Semlan bökar på i magen.

12 kommentarer:

  1. Svar
    1. ja! Fast just nu bygger jag bara hus ;)

      Radera
    2. jag totalrenoverade ett sist jag spelade :p

      Radera
    3. hahaha, orka spela familjer liksom ;)

      Radera
    4. Nä, spelar jag ett liv så är det oftast en person med max ett husdjur. Har inte nerver nog att hålla reda på fler familjemedlemmar än det ;)

      Radera
    5. hahaha, precis ;) nu spelar jag ju sims 4 så det finns inga husdjur :'(

      Radera
    6. JA! Men kanske de kommer/kommit i något expansion pack - jag har ju bara grundspelet än ;)

      Radera
  2. Alltså dina bilder. Så, så fina!

    SvaraRadera
  3. Det borde inte vara tillåtet att ringa så tidigt på morgonen. ;)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).