lördag 26 december 2015

Julhelgen.

j1
j2
j3

så är julandet över för det här året, har haft så fina dagar med Sami, Samis familj och min familj. Julafton spenderade vi i Hammarland och åt god mat och spelade sedan Rotten Apples tills klockan var halv två.
Oops. Tur att vi inte behövde stiga upp tidigt efter det.
På juldagen körde vi ut till Bussö och umgicks med min familj, till och med att äldsta brodern med tillhörande dök upp en stund! Sedan spelade vi de ruttna äpplena och Rappakalja tills det började blåsa så vi måste åka hemåt. Blåser det för mycket så går inte färjan till fasta Åland mer, så det kunde blivit kris. Vi kom dock över fjärden hur bra som helst.
Idag har vi städat och röjt lite övrigt, för imorgon kommer gamla MK06-riddarna hit för den årliga glöggkvällen! Ser fram emot det, har knappt sett någon av dem under året som gått!

2 kommentarer:

  1. Sån där liten dermosilflaska fick jag med :D Eller det var kanske tre stycken :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).