lördag 5 december 2015

Hittills.

lys

vaknade i morse och tänkte att jag nog lika gärna kunde somna om, för så mycket behövde jag ju inte gå på toaletten. Tyvärr vaknade Semlan också och hoppade jämfota på blåsan, så jag hamnade ändå stiga upp ur varma sängen. Tydligen kunde jag somna om sen, eftersom Sami hade varit och släppt ut härjiga (typ: bråkiga och högljudda) katter några timmar senare och jag inte hade märkt det. Blev förvirrad när jag steg upp igen och bara Molly var inne. Nåja. Efter det har vi ätit frukost i vanlig ordning och sen var vi till största storstaden och valde golv till nedervåningen på huset. Woop!

snart måste vi börja slänga oss i duschen, för vi ska på julbord med Samis familj. Har valt kläder i cirka en evighet, eftersom kulan inte vill passa i någonting. Tror väl att jag till sist hittade något jag känner mig bekväm i. Äsch. Det duger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).