fredag 11 december 2015

Himmelens kronor med gnistrande ljus.

31
32
igår samsades katterna ovanligt bra i klösträdet.

har just redigerat sextionio bilder (som från början var över fyrahundra, rensade och valde igår) från ett bröllop och är nu alldeles fyrkantig i ögonen. Har under processen kommit fram till att jag inte är intresserad av att fotografera evenemang. Jag gillar natur och porträtt bäst. Funderar på om jag orkar duscha idag. Har så svårt att bestämma mig, främst för att jag är trött och lite lat. Har haft ont i ryggen idag sedan jag mappade in ansökningar på jobbet. Wäh. Känns mest som att jag borde gå och lägga mig snart. Gjorde helt klart rätt i att inte gå på jobbets julfest ikväll, eftersom jag är i zombie mode redan.

för övrigt var jag på landskapets luciamorgon i morse och blev rörd. Alltid något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).