söndag 27 december 2015

Hanna, tvåtusenfemton.

2015

under tvåtusenfemton hade jag som projekt att ta ett "seriöst" självporträtt varje månad, istället för cambilderna jag brukar använda till den här sammanställningen. Tyvärr har jag inte haft så mycket inspiration under året, på grund av jobbet och en "hemlig" graviditet under ett halvår. Nästa år kommer jag inte orka göra ett sådant här projekt. Det vet jag redan nu. Kanske jag faller tillbaka på cambilderna, vi får se. Det har i alla fall varit en rolig utmaning!

här kan ni se hur jag såg ut tidigare år: 2014, 2013, 2012, 2011, 2010 och 2009.

8 kommentarer:

  1. Åh, vad kul att få se en sammanställning från det här projektet! Tycker du lyckats otroligt bra trots annat som tagit upp tid och ork. Min favorit är den från juni :)

    SvaraRadera
  2. Så fina bilder :D Jag satt igårkväll och letade igenom min telefon om jag hittade nån selfie från varje månad men det gick sådär ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. meh! Jag hade så för mig att du var med på samma projekt som jag, hur jag nu förvirrade mig så? :S

      Radera
    2. Det var jag, fram tills Elma föddes och jag tappade bort att ta juni, juli och augusti :O

      Radera
    3. då har du ju från alla andra månader i alla fall :D

      Radera
    4. Alltså, när jag redan hade tappat tre månader så slutade jag ta sen så jag har bara januari till maj :p

      Radera
    5. jaha! Du får väl göra något av det du har då, gör ju inget om Elmosaur är med på några ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).