söndag 20 december 2015

Hanna och kaoshjärnan.

onceaweek
27072009.

är lite upphängd och nedsläppt i det här läget. Igår var vi till Uppsala över dagen och inhandlade alla julklappar som klappas skulle, förutom till varandra. Får försöka lösa det nästa vecka. Puh. Så svårt att veta vad andra ska få när en inte har några julkänslor och mest bara allmänt är tom i huvudet. Nu försöker jag reda upp på mitt skrivbord, men det har varit sådant kaos att jag blir yr i huvudet när jag ska börja. Wäh. Önskar att jag någon gång skulle bli organiserad. Gärna mer än en gång i året.

hur svårt kan det vara?

4 kommentarer:

  1. Haha, hör av dig om du någonsin får svar ;D

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Om du kommer på hur man blir organiserad får du gärna kontakta mig, min hjärna är sjukt oorganiserad och vild.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack så mycket! Hähä, känns som att jag aldrig kommer få koll på det ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).