söndag 27 december 2015

Glöggkväll 2015.

gk1
gk2
gk3
gk4

ikväll hade vi den årliga glöggkvällen för MK06-riddarna hos mig, tyvärr kunde två inte komma på grund av förkylning och ryggvärk. Synd, vi saknade dem! Anna, Elma, Linnea och jag hade i alla fall en finfin kväll med en massa prat om bebisar och graviditeter, "vad hände med dem sen?" och diverse annat struntprat. Mycket trevligt!

om någon undrar hur jag såg ut under kvällen, så var det ungefär så här:

gk5
Sami tog bilderna på mig när han kommit hem från Hammarland.

2 kommentarer:

  1. Elma ser relativt nöjd ut hos "tant" Linnea ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, inte såg hon ut att ta någon skada i alla fall ;)

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).