tisdag 22 december 2015

Dagen före dagen före.

klappses

fick besök av Emil över dagen och har hunnit både koka risgrynsgröt i Wonderbag och inhandla sista julklapparna. Duktigt av oss. Nu ska jag bara göra etiketterna / lapparna till paketen så är det klart. Försöker hitta någon slags julkänslor men det går inte så bra, har varit ett rätt fint oktoberväder ute idag. Så. Att. Blev omsprungna av tanter på stan, då jag måste gå så långsamt, så långsamt och gärna parkerar så långt bort som möjligt. Håh. Aldrig lär jag mig. Hatar att bli och snurra i stan för att leta parkeringsplatser, bara. Nåja. Idag ska vi äta prinskorv till middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).