torsdag 17 december 2015

...

tre och en halv arbetsdagar kvar, ska jag väl klara. Har inga arbetsuppgifter och försöker mest att inte somna vid skrivbordet. Vad gör jag ens där? Ingen vet. Kände mig tung och trött när jag kom hem idag, trött för att jag ännu en gång blivit särbehandlad av chefen och var den enda som blev utan julklapp och tung för att jag är så himla less på allt som har med det där stället att göra. Gick och la mig och stirrade i väggen och somnade tydligen. Snart är Sami hemma.

i övrigt har jag idag varit på jullunch med mamma och införskaffat en magvänlig tröja på Emmaus.

2 kommentarer:

  1. Men alltså, du jobbar ju där du med! Varför ska bara du bli utan julklapp?! >_< MORRR!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jadu... för att jag inte är ordinarie anställd (även om en som inte är det heller fick), för att jag bara är där en månad den här gången eller för att chefen helt enkelt inte gillar mig? Så svinigt i alla fall :(

      Radera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).