onsdag 23 december 2015

Att planera knäck.

kn1
kn2
07122008.

så har jag jobbat klart för den här veckan och har så mycket roligt att se fram emot! Julafton med Samis familj, juldagen med min familj, middag hos Samis farmor och glöggkväll med riddarna. Nu har jag faktiskt lyckats jobba fram någon slags julkänsla, i alla fall lyckades jag uppbåda lite pirr i magen precis nu. Kan förstås vara Semlan som börjat bubbla, men det ska vi väl ändå inte tro. Ikväll tänker jag försöka koka lite knäck, är så sugen men samtidigt lat. Ja, men något ska jag väl få till!

2 kommentarer:

  1. Jag har fortfarande brutal avsaknad av julkänsla :| Den kanske infinner sig i morgon dock :)

    SvaraRadera

• skriv gärna namn på kommentaren du lämnar.
jag svarar på kommentarer här i min blogg.
• jag godkänner kommentarer innan de publiceras.

• inga bloglovin'-byten. Du kan däremot gärna följa min blogg här.
• spam raderas direkt ("var med i tävling/veckans blogg" är också spam).